نصب ویندوز با فلش در vmware

VMware Workstationسیستم عاملمجازی سازی
نصب ویندوز با استفاده از فلش بوت در vmware

به نام خدا .با سلام به وب سایت pcvid خوش آمدید . با ویدیو آموزش نصب ویندوز با استفاده از فلش بوت در vmware در خدمت شما عزیزان هستیم.

نصب ويندوز در VM به دو صورت امکان پذير هست از طريق DVD و از طريق فايل ISO خب در اين سناريو فرض رو بر اين ميگيريم که شما هيچ کدوم از اين موارد رو نداريد يعني ميخواييد ویندوز رو از طريق فلش نصب کنيد در اين مثال من محتويات DVD ويندوز رو روي هارد دارم و در ابتدا ميخوام فلش را بوتيبل کنم براي اين کار آموزش زير رو مطالعه کنيد.

نصب ویندوز با فلش در vmware

خب پس از اينکه توسط نرم افزار های ساخت فلش بوت،یو اس بی خود رو Bootable کرديد ميتونيد توسط فلش ويندوز عوض کنيد یعنی first boot رو در بایوس به Removable Disk تغییر میدید و از طریق فلش سیستم بوت میشه و ویندوز نصب میشه ولي ما ميخواهيم روي VM اين کار رو انجام بديم برای اینکه در Vm این کار صورت بگیره کمی تغییرات باید ایجاد کنید.در اينجا قصد داریم ويندوز 7 رو نصب کنم.ما ویدیو آموزش نصب سیستم عامل با استفاده از فلش در محیط vmware را در دو قسمت آماده کردیم که در زیر قابل مشاهده است.

حمایت از ما

امیدواریم از آموزش تنظیمات پیشرفته vmware workstation custom خوشتون اومده باشه.ممنون میشیم ما را در یویتوب ، اینستاگرام و آپارات دنبال نمایید.

منتظر نظرات شما دوستان عزیز هستیم.

در صورتی هم که آموزش خاصی مد نظرتون هست اعلام کنید تا به سایت اضافه کنیم.  

جهت مشاهده تمامی سر فصل های آموزش vmware workstation سایت اینجا و جهت مشاهده آموزش ساخت فلش بوت اینجا کلیک نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست