به نام خدا .با سلام به وب سایت pcvid خوش آمدید . با ویدیو آموزش ساخت فلش usb بوت در خدمت شما عزیزان هستیم.

برای ساخت فلش بوت از برنامه های UNetBootin و  Windows 7 DVD/USB Tool و rufus وWinUSB و … می توان استفاده نمود.

آموزش ساخت فلش usb بوت

Rufus

نرم افزاری کم حجم و رایگان که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید USB درایوهای Bootable بسازید. اما مهم ترین تفاوت Rufus با سایر برنامه های ساخت USB درایوهای Bootable سرعت این برنامه است که بنا به گفته توسعه دهنده Rufus، سرعت این برنامه دو برابر بیشتر از نرم افزار هایی مانند UNetBootin, Windows 7 DVD/USB Tool است، بعد از دانلود و اجرای نرم افزار Rufus ابتدا باید درایو USB خود را انتخاب کرده و سپس فایل ISO سیستم عامل خود مانند ویندوز را انتخاب کنید تا محتویات فایل ISO به داخل درایو USB منتقل و فلش مموری بوتیبل شما آماده شود. این هم ویدیو آموزش ساخت فلش usb بوت با استفاده از برنامه rufus

WinUSB

نرم افزار مفید و کاربردی که به شما این امکان را می دهد تا از دستگاه های قابل حمل مانند USB، یک Bootable به همراه نرم افزار نصب ویندوز بسازید و از آن در کامپیوترهای مختلف استفاده کنید، نرم افزار WinUSB این کار با با سرعت بسیار بالایی انجام می دهد و ویندوز نصب شده بر روی حافظه را بسیار عالی اجرا خواهد کرد.

ویدیو به زودی

Windows 7 USB / DVD Download Tool

به طور معمول ویندوزهایی را که دانلود می کنید، با پسوند ISO می باشد. برای استفاده از آن، می بایست آنرا به روی DVD یا CD رایت کنید یا توسط PowerISO فایلهای ویندوز را Extract کنید. این نرم افزارها معمولا حجمی بالا دارند، فضای زیادی را اشغال می کنند و اکثرا به شما این انتخاب را نمی دهند که فایل را بر روی فلش مموری ذخیره کنید. اما Windows 7 USB DVD Download Tool برنامه ای بسیار کم حجم می باشد که با کمتر از 5 کلیک شما می توانید فایل های خود را بر روی DVD یا Flash Memory یا همان Removable Disk کپی کنید و با قابلیتی که شرکت مایکروسافت در این نرم افزار کاربردی قرار داده است به راحتی می توانید DVD بوتیبل ویندوز 7 و 8 را بر روی فلش مموری انتقال داده و توسط آن بوت شده و مبادرت به نصب ویندوز نمایید.

ویدیو به زودی

WiNToBootic

اگر شما هم از لپتاپ یا نت بوکی بهره می گیرید که درایو دی وی دی ندارد و یا ترجیح میدهید به هر دلیلی ویندوز مورد نظرتان را از روی فلش مموری نصب کنید، باید از ابزارهایی استفاده کنید که فلش مموری شما را Bootable کرده و Image سیستم عامل مورد نظرتان را روی آن نصب کند، نرم افزار WiNToBootic یکی از برنامه های کم حجم و رایگانی است که شما میتوانید برای ساخت حافظه های فلش قابل بوت ویندوز 7 / 8 / 8.1 از آن بهره بگیرید.
این نرم افزار از فایل های ISO ، DVD و حتی فولدر نصب ویندوز پشتیبانی می کند، رابط کاربری این نرم افزار بسیار ساده و خوش دست است، به طوریکه تنها کافی است فایل های ISO را درون برنامه بکشید تا بقیه کارها به صورت خودکار انجام شود.

ویدیو به زودی

UNetbootin

نرم افزاری است که به شما کمک می کند تا بدون تفکر زیاد و از دست دادن وقت، نصب ویندوز را با یک فلش مموری انجام دهید. UNetbootin فلش شما را فرمت می کند. حال شما میبایست با این نرم افزار فلش خود را Bootable کنید. سپس فایل ایزو را با استفاده از نرم افزار بر روی فلش کپی کنید.

ویدیو به زودی

حمایت از ما

امیدواریم از تنظیمات شبکه در vmware workstation خوشتون اومده باشه.ممنون میشیم ما را در یویتوب ، اینستاگرام و آپارات دنبال نمایید.

منتظر نظرات شما دوستان عزیز هستیم.

در صورتی هم که آموزش خاصی مد نظرتون هست اعلام کنید تا به سایت اضافه کنیم.

جهت مشاهده تمامی سر فصل های آموزش vmware workstation سایت اینجا کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست